Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Βουλωμένο αυτί ΤΕΛΟΣ!

Δεσποινίδες/κυρίες μου καλησπέρα.
Εδώ και τρείς μήνες είχα ένα σοβαρό πρόβλημα με το αυτί μου. Είχε μαζέψει κερί βαθιά στο δεξί αυτί, με αποτέλεσμα να βουλώσει για τα καλά! Τώρα θα μου πείτε "γιατί δεν πήγες σε έναν γιατρό;". Αμμμ.. έλα μου ντε! Μας φάγανε οι δουλειές!

Επί τρείς μήνες, άκουγα μόνο από το ένα. Με παίρναν τηλέφωνο και δεν τους άκουγα και πολύ καλά! Χρειαζόταν να λέω συνέχεια την λέξη "τι;", μέχρι να βάλω το ακουστικό από το άλλο αυτί. Είχα συνέχεια πονοκεφάλους, και δεν μου παιρνούσαν με κανένα παυσίπονο(έχω και αλλεργία στο Ponstan, οπότε μπορείτε να φανταστείτε)!

Ώσπου μια μέρα(Σήμερα, 4/7/2008), αποφάσισα να πάω στον γιατρό.

Κι έτσι, κίνησα για τον ωτορυνολαρυγγολόγο(ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!). Όταν άρχισε να μου εξετάζει το πρώτο αυτί, με έπιασε μια ανατριχίλααα... Είχε ανατριχιάσει όλο το αριστερό μέρος του σώματός μου! Τέλος πάντων, μέσα σε 5 λεπτάκια είχαμε τελειώσει! Ένιωθα πραγματικά οτι μιλούσα σε μικρόφωνο!

Ο γιατρός μου είπε, οτι αυτό που έπαθα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, και ότι συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους.

Συμβουλές για "Βουλωμένο Αυτί" :

  • Όσοι από εσάς έχετε παρουσιάσει προηγουμένως τέτοιο πρόβλημα με το αυτί σας, μην χρησιμοποιείτε μπατονέτες! Σπρώχνουν το κερί προς το εσωτερικό του αυτιού, το οποίο φυσικά και μένει εκεί! Καθαρίστε τα μόνο με πετσέτες!
  • Για αυτούς που τους αρέσει το μπάνιο στη θάλασσα καθώς και για τους χειμερινούς κολυμβητές, οι οποίοι έχουν ιστορικό παρόμοιο με το δικό μου, αποφύγετε την εισαγωγή του κεφαλιού στο νερό!
  • Αν ποτέ σας βουλώσει το αυτί σας, μην πανικοβληθείτε. Συμβουλευτείτε έναν ωτορυνολαρυγγολόγο :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: